My day

Hallå på er! 
Just nu så praktiserar jag på granngården så där har jag varit halva dagen, idag var det lite extra kul! Det kom massor med varor, blandannat lite täcken! Man blir ju helt klart sugen på alla ridsaker om man säger så! Speciellt täckena och alla produkter, haha! När jag åkte till granngården och när jag skulle hem igen så regnade det och jag hade på mig så mycket kläder, 1 dunjacka, 1 tjock fleece och en kortärmad. Jag var helt svett när jag kom fram och hem alltså, men en kul dag på jobbet! När jag kom hem så slängde jag mig i soffan för jag var så trött! Sen åkte mamma och jag till våran favorit, Dusty! Jag borstade och mös med henne, bästa tjejen! Och så mockade vi ju och allt sånt såklart! Nu ska jag nog och lägga mig faktiskt så jag kommer upp imorgon innan det är helg igen! Ha det bra! Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0