NITTONDE OKTOBER

Hallå där på er! Tänkte hoppa till kojjs nu men innan jag ska göra det så tänkte jag berätta lite om min dag idag! Började med att ha en suuuperskön sovmorgon till kl 10 (!!) och så låg jag och drog mig i sängen, finns det nåt härligare? haha! I alla fall så käkade jag lite frulle och sen satte jag mig vid datorn för att fixa lite. Sen åkte mamma och jag till stallet! Dusty fick gå ut för första gånen på 2 veckor (!!!!), älskade hjärtat! Hon lös av lycka, hon tyckte det var så himla kul! Hon fick stå och äta gräs längelänge, gosan! Sen gick vi in igen och då borstade jag och gosa med henne! Sen bytte vi även bandaget och det såg bra ut, skönt! Ingen feber och ingen hälta! Sen fick Dusty gå in i sin nymockade box och dessutom la vi in lite nytt spån och självklart så rullar hon sig, hon är för go när hon gör det! Men vi hörs imorgon! Ha det gött!
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0