Same love

Hallå där på er där hemma! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det bara bra tycker jag! Idag och igår skjutsade mamma ut mig till stallet medans hon skulle göra lite ärenden, så jag var i stallet och fixade, mockade och gjorde allt sånt! Jag och Dusty stog och hade det så himla mysigt! Jag har kliat en massa på henne, vi har gosat och borstat, så himla himla mysigt! Hon älskar verkligen att bli ompysslad! Nu när hon har fått lite mugg av alla bandage som hon har haft så ska vi tvätta varannan dag och idag var det en sån dag så vi tvättade och det ser faktiskt bättre ut, superskönt verkligen!
 
Sen åkte mamma och jag hem igen och åt en supergod middag hemma, och så fick jag för mig att möblera om i rummet lite sådär, så det har jag gjort nu, har lite planer som jag har fått ifrån en bild! Det är några saker som ska läggas till så mamma och jag kanske blir illa tvugna att åka till IKEA, haha! ;) Nä, men jag älskar att fixa sådär, så mysigt! Nu ikväll så har jag även kollat på ett avsnitt av Pretty Little Liars och Ravenswood, men nu tänkte jag gå och sova, godnatt så ses vi imorgon!
Mitt älskade hjärta igår, puss säger hon ♥ Dusty fick ett paket igår, ett innetäcke!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Jennefors

Vill se bilder på rummet sen! :D <33333

Svar: Självklart! :D <333333
Amanda

2013-10-27 @ 08:05:13
URL: http://cajsajennefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0