TJUGOSJUNDE OKTOBER

Hallå på er! Idag har det varit en sån där superskön dag, en mys-dag helt enkelt! Började med en skön sovmorgon, åt god frukost och piggade på mig helt enkelt, sen satt jag framför datorn en stund samtidigt som jag fixade lite i mitt rum medan mamma och pappa var ute på en promenix. Sen åt vi lunch och efter det så styrde bilen mot våran favorit-tjej, Dusty ♥ Hon är så fantastiskt lycklig att få vara ute alltså, hon lyser av lycka! Man blir så himla glad själv då! Vi ska ju gå 2 x 10 minuter varje dag nu så jag började att gå 10 minuter med henne men vi kom inte så jättelångt innan jag såg en räv på vägen som började springa emot oss så jag tänkte att det är nog bäst att gå hem nu, Dusty är så roligt för hon bryr sig verkligen inte, skönt! När vi vände hem igen så vände räven också men vi fortsatte hemåt, så jag gick lite på gårdsplanen med henne också. Sen när vi skulle gå in i stallet igen för att mysa och borsta så ville hon inte gå in, haha! Hon vill vara ute verkligen!
 
Men vi tog en 10 minuters promenad sen igen, hon är så himla nöjd! Sen fick hon gå in i sin nymockade box och käka massa gott hö! Muggen såg redan böttre ut idag så vi håller verkligen tummarna att det försvinner så snabbt det bara går! När vi var klara i stallet och hade pussat hejdå till Dusty så åkte mamma och jag vidare till IKEA där vi köpte glödlampor, en plastlåda som vi ska Dustys sjuksaker i, en sax som jag ska ha i stallet och lite annat smått och gott! Jag möblerade ju om i mitt rum som jag skrev igår så var var där och kollade på lite grejor som vi ska sätta upp! Imorgon åker jag ut till stallet på fm, kommer kanske upp en mobilblogg, vem vet? ;) Ha det gött!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, vilken härlig bild! :) Kram

Svar: Åå! Tack så jättemycket! Vilken fin blogg dy har!
Amanda

2013-10-28 @ 16:48:03
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

den där bilden är sååå fin!

Svar: Åå! Tack så jättemycket evelinn!! <3
Amanda

2013-10-29 @ 11:52:38
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0