ROUND AND ROUND

Tjabba tjena!
Har precis avslutat lite kvällsplugg såhär efter ett mycket bra avsnitt av ryttareliten,tycker det är så himla kul att kolla alltså, helt sjuk vad hästarna kostar på den nivån alltså, pappa höll på att tappa hakan när han hörde, haha! I alla fall så slutade jag skolan tidigt idag, åkte hem och käkade lite + att jag pluggade lite också! Sen åkte pappa och jag till min favorit ♥ Pappa hjälpte mig att mocka medan jag fixade vatten och packade hö tillsammans med goaste Maria, blir så glad när jag är tillsammans med henne! Jag kan vara hur knäpp som helst men hon gillar mig ändå, så hälig! När vi var klara gick jag ut till Dusty som kommer i en rasande fart emot mig, åå! Sen rullar hon sig och kommer gåendes till mig, hjärtat! Gick en promenad på 20 minuter idag, hon skötte sig fantastiskt bra verkligen! Sen borstade jag henne i lugn och ro, kratsade hovarna, tog en duschskrapa för att försöka få bort lite päls, man får bort massor! Sen massa gos såklart! Bästa Dusty ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0