IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT

Heej på er!
Idag var det träning för Lollo som blev en blandad kompott, jag red inte bra idag tyvärr och Dusty var spänd och pigg, det blev inte så bra kombo, ibland var hon jättejättefin verkligen men vi måste ta oss över många jobbiga trösklar för att bli starkare och dom trösklarna är verkligen jobbiga, Dusty tycker det är jobbigt, jag tycker det är jobbigt osv. Det som Dusty tycker är jobbigt är just att jag kommer åt henne och det blir jobbigt helt enkelt men det som jag tycker är jobbigt är att Dusty då blir spänd och då kommer jag inte till ridning, hon blir stum i munnen och det blir knasigt.. I början idag i traven för Lollo kändes hon jättefin och gjorde kanonfina skänkelvikningar! Gaah, jag blir tokig på att det ska vara så himla svårt ibland. Finaste bästa Dusty som kämpar så, mitt hjärta ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0