LIFE SUPPORT

Hallåå!
I förmiddags kom det förbi en tjej med en sadel som vi ska få låna nu i några dagar, så himla snällt! Vi testade att lägga på den lite snabbt när hon var där och den låg faktiskt väldigt bra! Maria och jag hade bestämt att vi skulle skritta ut idag så det gjorde vi, grejen var att jag blev så sugen att rida i sadeln redan idag, så jag gjorde det! Den låg faktiskt väldigt bra, ska prova att rida lite mer i den men det som var så underbart var att Dusty var så himla avspänd i sina gångarter, hon var så himla härlig! Min fina prinsessa ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Blir ju bara lite kär i ponnyn, otroligt söt! :D

Svar: Ååå, tack så himla mycket!! :D
Amanda

2014-08-24 @ 10:26:52
URL: http://skyjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0