LOLLO TRÄNING

Halli hallå! Hoppas läget är bra!
Här hemma rullar allting på! Jag har spenderat mina två senaste dagar i stallet, igår stog jag och skrubbade halva Dustys box och sedan målade jag en vägg också + att jag och Maria åkte till Eskilstuna, Sanna Nilssons Dressyrcenter, helt galet vilken anläggning alltså, såå fint! I alla fall så shoppade vi! Jag hittade ett Vintertäcke från Bucas, 300g för endast 199 kr, en marinblå huva med guldkant från GlenGordon för 49 kr, sånna kap alltså, så nöjd! Och idag har jag skurat andra halvan av boxen och målat lite till, det blir så tjusigt och framförallt rent! 
 
Och idag har vi tränat, alltså jag älskar Lollo! Hon är bara såå bra! Och Dusty var bara såå himla fin idag! Redan från början så kändes hon väldigt igenom och lösgjord, lyssnade bra och var med på noterna direkt, kvick och lyssnade jättebra somsagt! Vi red skänkelvikningar i traven, övergångar, svaga bakdelsvändningar så att hon tog alla hjälper och sen i galoppen är hon såå fin! Hon får en helt annan kvalité på gångarterna, jättefin i galoppen! Sen när sista varvet i trav, då släppte hon verkligen, såå fin! Dock om man kollar på bilderna så ser hon lite kort ut i formen på vissa, vi har fått upp henne mycket mer i bogarna så jag vet inte om det är jag som är ovan att se henne så för känslan var magisk, sååå fin! 
Alla bilder från idag, finaste prinsessan♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0