MONEY ON MY MIND

Hallå på er!
Min dag har bestått av att jag har städat mitt rum och vikt om lite kläder i min garderod så jag får lite bättre ordning, sen lagade jag mat till stora familjen. När mamma och jag hade käkat klart så åkte vi vidare till stallet där vi skulle prova ännu en till sadel som också låg bra på henne, men vi fortsätter kolla lite! I alla fall så borstade vi Dusty och gosade massor, sen gick vi ut på en promenad, hon var sådär himla mysig idag, lugn och harmonisk som hon alltid är, såå mysig ♥ Sen åkte vi hem igen och jag satte mig och räknade lite matte som jag inte har gjort på några månader, kära någon var ringrostig man blir alltså, haha.. Nu ska jag ta en dusch innan jag går och lägger mig, vi hörs imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0