PÅ ANDRA SIDAN

Hallå på er!
Idag när jag kom hem från skolan så åkte mamma och jag till Möllero Ridsport som har jättefina saker, första gången jag är där och det kommer definitivt bli fler gånger! Vi kollade lite på allt möjligt, jag är ju tokig i alla schabrak och det finns så snygga outfits där alltså. Men i alla fall så kollade vi lite på sadlar och lånade hem en som vi ska prova, sen åkte vi hem med ett galoppschampo som jag har velat testa såå länge och sen ett pälsglans som luktade godis från Dreamcoat som jag testade direkt när jag kom till stallet i Dustys svans, pälsglanset var så fantastiskt bra, det var inte alls kladdigt eller så, lätt att använda och väldigt drygt, ett spru om man säger räckte till hela framsidan av svansen, kanon!
 
Sen i alla fall så åkte vi till vårt hjärta ♥Idag skulle hon vila men fick mycker ompyssling med gos och borstning samtidigt som hon stog med back on track täckte och skydd, skönt! Vi älskar verkligen sånna här dagar, bara mysa, såå gosigt! Sen fick hon gå in i sin nymockade box med massa gott hö och kraft!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken skola och program går du? Kan du inte börja skriva iallafall lite mer om din vardag utanför stallet också?:)

2014-08-20 @ 09:12:03
Postat av: Frida

Vilken skola och program går du? Kan du inte börja skriva iallafall lite mer om din vardag utanför stallet också?:)

Svar: Jo men absolut att jag kan göra det! Självklart! :)
Amanda

2014-08-20 @ 09:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0