SOLDIER IN THE CITY

Halli hallå på er!
Dagen började i skolan där vi kör på med massor med samarbetsövningar och namnlekar för att lära känna varandra mer och det är faktiskt väldigt kul, klassen känns väldigt bra! Sen tog jag bussen hem och landade i soffan en kortis innan mamma och jag åkte till bästa Dusty ♥ Idag tog vi en promenix som gick hur bra som helst, hon sköter sig verkligen så bra! Tyvärr hade vi inte så mycket tid för att vi skulle åka vidare till en sommarfest som vi brukar ha i klubben, suupermysigt var det! Men i alla fall så kratsade jag hovarna på Dusty, smörjde henne lite och sprayade på lite flugspray, sen gosade vi lite också! På sommarfesten träffades många ifrån klubben och körde brännboll, suuperkul! Sen grillade vi korv med bröd och fikade tillsammans!
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Ånej jag missade sommarfesten :( låter som ni hade jätte kul!

Svar: Åå vad tråkigt! Jaa, det hade vi verkligen! :D
Amanda

2014-08-21 @ 17:31:22
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0