THANK YOU

Helluu! Hur är läget med er? Med mig är det bara bra!
Igår åkte mamma och jag ut till stallet efter lunch för att kolla på Mattias Janssonträningar som har varit i stallet nu i två dagar, såå kul! Sen i alla fall så red jag mitt älskade hjärta idag igen efter en vecka, jag red barbacka och lösgjorde henne mest i skritt och trav. Hon kändes riktigt fin faktiskt, när jag började kräva lite mer i traven så blev det lite jobbigt men då ger hon sig sen! Idag red jag i ridhuset i alla gångarter, i skritten var hon lite seg men fin när jag flyttade henne för skänkeln, gjorde skänkelvikningar och flyttade in rumpan, riktigt bra!
 
Sen i traven så travade jag bara om man säger i början för att hitta takten och allt sånt, sen kom Maria in i ridhuset och hjälpte mig lite med några ynka ord och när jag tänker på det så blir det såå bra, det är bara att komma ihåg det också, haha. Maria är verkligen så bra! Sen efter någon minut, då var Dusty så fruktansvärt fin alltså, vi travade på rosa små moln, så fin var hon i traven och så mjuk i munnen, hon verkligen bärde sig själv, helt fantastisk känsla! Sen i galoppen, vänster varv var hon också helt magisk, såå himla himla fin! I höger varv tar hon inte riktigt ytterskänkeln och jag kommer inte till ridning alls så det vart lite mindre bra men jag är så nöjd! Bästa Dusty ♥När jag kom hem hoppade jag in i duchen, sen kom några kompisar hem till oss och käka lite, såå mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0