WAKE ME UP

Hallå på er! Hoppas läget är bra, jag mår hur bra som helst!
Denna dag har varit perfekt. Jag åkte till stallet på förmiddagen och skrattade med Maria hela dagen, såå kul! Idag skrittade jag ut Dusty en sväng med sällskap av Maria & Folke, det var verkligen så mysigt. Dusty skötte sig jättebra, jag jobbade henne i skritt en kortis men på den lilla stunden kändes hon väldigt ärlig i munnen, framme för skänkeln och jättefin! Sen travade vi en kortis och hon var mjuk! Så det kändes jättebra på den lilla biten, min fina prinsessa ♥
 
Sen skrittade vi tillbaka till stallet fixade iordning dom och sen ut i hagen där vi också flyttade lite staket så att dom skulle få lite mer bete, sen gick vi och käka! Ute i stallet igen så fyllde vi på vatten i hagarna + att vi skurade hinkarna och lite sånt, bytte även vatten i boxen samt att jag la in lite hö till henne eftersom hon står inne inatt för sällskap till Folke som drar till SM imorgon, såå fräckt! Idag har vi också städat hyllor, packat, torkat saker, smörjt och massa mer, jag totalt älskar sånna här dagar så gärna mer sånna här, såå underbart! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Tack, så kul att höra! :)

2014-08-14 @ 09:50:38
URL: http://ssfredlund.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0