WHAT IF

Hej på er!
Vad kul att det är fler och fler som tittar in här igen, ska försöka starta upp bloggen lite mer nu efter en längre semester som den har haft! Ni får jättegärna komma med förslag om vad ni vill läsa, inlägg mm, då blir jag jätteglad! I alla fall så red jag ett pass på Dusty i ridhuset, dock var det träning i ridhuset så det var ganska många hästar, hon kändes fin till en början i skritten, gjorde lite skänkelvikningar, ställde/böjde mm, hon var jättefin precis innan jag skulle börja trava, då kändes hon väldigt ärlig i munnen! Sen när jag börjar trava kändes hon också fin i en början men sen varvade hon upp lite och började gnaga på bettet, när jag skulle fatta galopp gjorde hon en väldigt stor grej utav det hela men då skrittade vi en stund och försökte sen igen för att varva ner lite, när vi galopperade var hon fin stundtals men uppåt och spänd men imorgon är det träning så då ska kör vi på't igen! Det kan inte alltid gå bra, gosan ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0