MY LOVE

Hallojj på er! Hoppas läget är bra!
Igår var det träningsdags för mig och Dusty och hon var bara såå grymt fin! Vi red skänkelvikningar men tränade mycket på att hon ska få hitta sin egen balans, jag ska inte "bära" runt henne i handen utan att hon får bära sig själv och att jag ska rida med mina vikthjälper, Dusty var så fruktansvärt fin alltså när vi hittade flytet så flöt allting bara på verkligen, galoppfattningar och allt, hon var verkligen såå fin! Vi tränade på att jag ska hålla ihop mina händer så halva träningen satt jag med tummarna ovanför varandra och så red jag skänkelvikningar, galoppfattningar, förvänd galopp mm, sååå fin var hon! Nu kunde jag inte störa henne liksom, hon klarade av allt själv jättebra! Grymt fin var hon!! Såå nöjd! Finaste prinsessan ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det va ett kanonpass!!!! Suuuuperbra!!!

2014-12-07 @ 09:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0