DARK HORSE

Heej på er!
Det var allt ett tag sedan! Jag som sa att jag skulle bli bättre på att blogga, hehe.. Vet inte om det riktigt blev så, haha! Den här veckan har gått på räls både i skolan och med Dusty, vi tömkörde henne i måndags och hon tycker ju att det är såå kul! Sen har vi gått promenader med henne varje dag och hon sköter sig verkligen såå bra! Hon blir bättre och bättre!! Vi har också gått över lite bommar! För någon vecka sedan åkte jag på en rejäl förkylning och lite feber på det men den här veckan har jag mått super, och nu igen så har jag åkt på förkylning och feber, så typiskt! Så jag är lite matt och mör, Dusty är bästa medicinen ♥ Nu ikväll har jag kollat på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, spännande!! 
Några bilder från veckan →

Åå, älskade hjärtat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0