FÖRSTA FEBRUARI

Det är ju inte klokt vad tiden går, första februari har sprungit förbi precis! Och februari månad innebär en del saker, vi så ska vi in till ATG med Dusty och se om det är bättre med henne, vi tror det, håller verkligen alla tummar!! Sen är det ju GHS också, sååå kul! Men i alla fall så har jag tyvärr inte hunnit uppdatera så mycket nu i veckan, det har varit mycket i skolan så bloggen hamnade i kläm helt enkelt. Men jag ska försöka bli bättre! Dock har jag mycket nästa vecka också men jag ska sätta mig imorgon och göra So, Spanska och lite Svenska så jag är redo inför en ny skolvecka. Sätter mig med engelskan ikväll tänkte jag! Dusty sköter sig något oootroligt bra, hon är helt som vanligt verkligen! Coollugn och gillar läget liksom, i måndags tömkörde vi igen och hon skötte sig lysande och hon tycker det är så kul alltså, jag fick även ta tömmarna och köra lite, gick mycket bättre än vad jag trodde, hon var väldigt fin i munnen måste jag säga! Jag höll knappt i henne för det var så mycekt annant och tänka på, haha, men hon gick där med krökt nacke och var jättefin! Så kul! Och idag har hon fått gå över lite bommar som hon inte har gjort sen i mitten av augusti, det är inte klokt vad tiden går alltså, shit! Hon skötte sig otroligt bra! 
Min prinsessa idag ♥ →
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0