LONG LIVE THIS LOVE

Hallå på er!
Hoppas läget med er bara är bra, med mig är det väldans bra! Idag har det varit en fantastisk dag! Den började på bästa sätt i stallet där jag spenderade hela dagen! Fick skjuts ut av lisen eftersom mamma och pappa åkte med ett ärende, de åkte med en vit bil men kom hem med en svart! Kul! I alla fall så började jag mocka och packa hö, sen lindade jag ihop lite benlindor och lite sånt! Sen tog jag in Dusty så att hon skulle få äta lite eftersom vi skulle rida idag!!! Jag skulle rida få sällskap av Maria! Jag stog jättelänge och borsta, klia henne och bara gosa! Hon var sååå nöjd! Jag med! Sen gick vi ut till ridhuset och hoppade upp och dkrittade i 20 minuter ungefär! Känslan är helt obeskrivlig! Jag är så lycklig när jag får rida henne, hon är sååå fin! Det är så roligt att rida henne, jag njuter! 
Några bilder från idag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0