WHAT WOULD I DO WITHOUT YOUR SMART MOUTH

Hallå på er! Hoppas ni har haft det gött idag! Efter skolan åkte mamma och jag direkt till Dusty, hon stod och väntade på oss i hagen med öronen framåt! Gosisen! Mamma gick in i stallet och fixade iordning allting som skulle göras, täck bästa mamma, såå himla snällt!! Vad skulle man göra utan sin mamma? Medan mamma gjorde det så gick jag en promenad med Dusty ute, hon skötte sig sååå himla bra! Hon är verkligen så go när hon går med mulen i ryggen och letar efter godis, det är lycka rakt igenom alltså, man blir så glad när hon vill vara nära! Sen gick vi in i stallet för att gosa, jag spolade av hovarna, borstade benen och kratsade hovarna! Sen fick hon gå in i sin nymockade box med gott i krubban och gott hö! Mamma och jag var tvugna att åka rätt så fort sen eftersom vi skulle på utvecklingssamtal på skolan som också gick jättebra, skönt! Nu sitter jag och lyssnar på min favoritlåt för tillfället, tycker den är såå bra och texten är väldigt bra! Men nu ska jag sätta på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, det är så spännande nu ju! Ha det gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0