DON'T LET THE FEAR OF FAILURE KEEP YOU FROM LIVING YOUR DREAM

Hallå på er! Hoppas allt är bra med er!
Idag har Dusty skött sig såå himla himla bra verkligen!När jag och pappa kom ut till stallet började jag att ge alla hästarna lunch-hö och pappa började mocka och jag packade sedan alla höpåsar till Dusty! När jag var klar med det började jag byta vatten och skura hinkarna lite för att sedan göra iordning kraftmaten. Efter det mockade jag och pappa hagen, Dusty är så go när hon kommer fram och ska vara med! Sen när vi var klara gick jag en promenad med Dusty, hon skötte sig sååå himla bra verkligen även fast det sågades och lät så var hon helt cool, så gött! Sen gick jag in och bytte Back on Track täcket till ett vanligt täcke och kratsade hovarna sen fick hon gå ut i hagen igen, såå himla duktig var hon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0