GODDAGENS

Hallå där på er! 
Just nu sitter jag i bilen påväg till Linköping! Ska hälsa på mina kusiner och farmor & farfar! Ska bli jättemysigt! Mamma och hat åkte till stallet på förmiddagen idag och alla hästarna skötte sig prima! Dusty skötte sig kanon idag verkligen, hon var så lugn och fin! Igår var hon motsatsen, hehe! Men idag var hon underbar! Jag red alpen också, alltså bussigare häst får man nog leta efter! Han är så himla snäll och även fast jag inte orkar att hålla ihop honom hela tiden så kämpar han på verkligen! Han är väldigt bra den hästen! Men jag är väldigt nöjd med passet! Bästa Dusty stog och hade koll på oss hela tiden med öronen framåt! Jag red alpen på ridbanan så hon såg allting! Haha! Ha en bra dag!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0