I CAN'T LOSE YOU BECAUSE IF I EVER DID, I'D HAVE LOST MY BEST FRIEND, MY SOULMATE, MY SMILE, MY LAUGH, MY EVERYTHING.

Hallå på er och förlåt om jag inte har skrivit så mycket här de senaste dagarna men skolan drar igång med plugg och sen spenderar jag mina eftermiddagar och kvällar med min prinsessa i stallet! Dusty har somsagt fått en ny hage som är mycket större så nu kan hon ta några travsteg vilket hon gjorde idag när jag kom, fina Dusty! Varje gång som jag går en promenad nu så är hon såå pigg i början sen sköter hon sig såå bra och går så snällt! Idag gick vi i ridhuset ett bra tag! Hon skötte sig exemplariskt verkligen, hon följer mig och lyssnar jättejättebra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0