LIFE IS BETTER WHEN YOU'RE LAUGHING

Heej på er!
Min dag har varit såå himla mysig och bra!Den började med att jag åt en jättego frukost med bl.a smootie, sen åkte jag till mitt favoritställe och min favorit-tjej, Dusty! Jag började att mocka, byta vatten och packa hö och efter det så gick jag ut till Dusty i hagen. När hon ser mig kollar hon på mig med öronen framåt och börjar gå emot ingången och så hoppar hon i luften och gör ett glädjesprång, man blir så varm i hjärtat när hon gör så! Hon är såå glad! Jag gick en promenad med henne på 20 minuter ungefär och då gick jag först lite på gårdsplanen och hon var så lugn och glad + att hon lyssnade kanon! Sen kom goaste Maria och frågade om vi skulle ta en promenad tillsammans och självklart sa jag så vi gick upp en bit på vägen och det är ju där som Dusty har blivit lite spänd och hoppat i luften men idag gjorde hon inte ett smack, såå himla gött så hon fick massa beröm! Jag tror det är bra att hon får göra sig av med lite energi inne i hagen! Hon skötte sig alltså prima idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0