MIN DAG

Hej på er!
Ska alldeles strax sova men innan jag gör det så tänkte jag skriva samma gamla visa,vad jag har gjort idag ;) Känns som att det blir lite tråkigt för er att läsa men jag tycker faktiskt att det är kul att kolla tillbaka något år och se vad jag gjorde den dagen och vart jag red/hur det gick mm. Men i alla fall så vaknade jag och åt en ordentlig frukost och efter det åkte mamma och jag till bästa Dusty! Mamma började mocka medan jag bytte vatten. packade hö och la in lite halmpellets. Sen gick vi och hämtade Dusty och borstade henne lite, friserade, kliade, masserade och gosade! Massa mys blev det idag och hon var bara såå nöjd, gosisen! Sen gick vi en promenix också, hon lyssnade prima verkligen! Efter promenaden fick hon gå ut i hagen igen och så gav vi henne lunch-höet! Och nu på eftermiddagen/kvällen har jag och mamma varit på årsmöte med bästa klubben! Såå kul att se alla och nytt för iår är att jag sitter med i ungdomssektionen, superkul verkligen! Sen lite plugg nu på kvällen, men nu måste jag sova! Ha det bra! 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så galet snygg ponny du har :o

Svar: Ååå! Tack så himla mycket! :D
Amanda

2014-01-29 @ 21:59:26
URL: http://realhorsepower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0