MIN DAG

Hej på er!
Sista dagen på lovet idag, känns så himla surt alltså, har haft ett sånt himla bra lov verkligen,har slappat gärnet och gjort så roliga saker! Men imorgon börjar skolan. Idag har det också varit en jättebra dag, precis som igår! Jag var i stallet redan vid 9 imorse med Ninni och Lisen, vi skulle vara klara kvart över 11 ungefär så vi skyndade oss lite, började att packa hö, byta vatten och mockade sedan! Sen tog jag en promenad med min prinsessa som skötte sig jättebra idag! Sen ställde jag in henne i boxen en stund! Och jag red även Alpen idag, goa killen! Så jag gjorde iordning honom för ett litet kort pass i ridhuset. I början var jag lite stressad och försökte skynda på arbetet men sen när jag insåg att jag hade tid så slappnade jag av och kunde rida ordentligt! Det gick såå mycket bättre då, han släppte till riktigt fint i skritten och sen i traven så går han uppåt i traven några varv men sedan slappnar han av och sänker sig i formen! Är jättenöjd! Sen åkte jag hem en stund, har dammat på mitt rum och lite sånt. Sen kom Maja över en sväng, såå himla kul! Vi skulle nämligen åka på US möte för Örebro Ryttarteam som jag tävlar för, ska bli jättekul och på mötet gick det jättebra! 
Mina finaste prinsessa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0