ROUGH WATER

Hallå på er! Hoppas ni har det bra! 
Jag måste verkligen gå och lägga mig nu, vänder på hela dygnet känner jag! Men jag är verkligen en kvällsmänniska, kan nästan sitta uppe hur länge som helst, haha! Men imorgon har jag lite planer för att kolla på lite hoppträningar vid wittvång och träffa alla klubbkamrater, hade varit såå himla kul! 
 
Men idag så åkte vi till stallet på kvällen, Dusty var inne när vi kom så hon hade käkat lite gott! Gick och hälsade på henne direkt och det första man får är en puss, lyckorus alltså! Sen ställde jag mig utanför boxen och pratade lite med Tina och Sofia, då står Dusty och grejar med min mössa haha, så goo! Jag och Sofia tog Dusty och Linus till ridhuset för att gå en liten promenad i ridhuset och Dusty skötte sig prima verkligen, gjorde allt jag bad om! Vi gick sakta/fort, gick följa john och gjorde lite halter! Inga som helst problem, så himla gött! Sen gick jag vidare in i stallet där jag borstade henne lite + att jag kliade henne lite där hon ville! Sen fick hon gå in i boxen där hennes goa mat väntade, på fredagar är det lite extra gott för då får hon chevinal som hon tycker är så himla gott! Sen pussade vi hejdå och åkte hem! Bästa mamma fixade allt idag, världens bästa! ♥
 Sista tävlingen för förra året ♥ ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0