WHAT I'M GOING THROUGH IS HURTFUL

Heeej på er! Hoppas ni har haft en bra helg!
Idag åkte jag ut till stallet tillsammans med Sofia, vi började mocka, packa hö och fixa vatten mm. Sen gick jag ut och hämtade Dusty i hagen, när man inte har varit hemma på två dagar så är det såå bäst att få träffa Dusty, öronen var spikade framåt! Jag ställde in henne i boxen sålänge medan jag hämtade in resten av hästarna och efter det gick jag och sofia en promenad med Dusty och Linus! Jag måste säga att jag är så imponerad av Dusty, hon skötte sig såå fruktansvärt bra även fast det var mycket hästar överallt, för någon månad sen hade hon också flugit i luften! Men nu är hon såå cool! Hon skötte sig alltså prima idag! 
Mina senaste instagrambilder ♥ amandah3llman
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Bor du i Örebro? :) Vilket stall står Dusty i? Kram

Svar: Hej! Jajjamen, jag bor i örebro! Kram
Amanda

2014-01-26 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0