BREAK FREE

Hallåå på er! Min dag har varit tipptopp idag, så mysig!Den började med att jag dammsög mitt rum och hela övervåningen och sen har jag börjat lägga fram lite kläder som ska med till Gotland som vi åker till imorgon natt, jag som har fobi för att åka stora båtar.. Får se hur det går.. haha! Men i alla fall så åkte hela familjen och badade efter lunch, sååå skönt alltså, denna värme tar mycket energi på en, så gött med bad då! Sen styrde bilen mot stallet, vi sparade det bästa till sist! Mamma och jag började då med att släppa ut alla hästar eftersom de står inne nu på dagarna pågrund av värmen, jättejätteskönt tycker dom! Vi mockade, bytte vatten, la in ny halmpellets, vattnade och allt sånt. När vi var klara gick jag och hämtade min prinsessa som kommer gåendes i hagen, vi gjorde iordning henne för en urmysig skrittur ute i solnedgången, hon skötte sig hur bra som helst och man ser verkligen hur hon tycker om att få komma ut, utan större krav. Vi körde på en lätt outfit idag, hackamore och barbacka. Jobbade henne lite och hon var såå fin i skritten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0