HOME SWEET HOME

Tjeenare! Hoppas läget är bra med er!
Jag sitter just nu och kollar på massor med youtubers, såå kul! Idag tog jag i alla fall en välförtjänt sovmorgon i min egna underbara säng efter en vecka med sena nätter, gött! I alla fall så åkte jag till min prinsessa vid lunch där jag började med att putsa båda sadlarna och alla träns samtidigt som jag tvättade lite schabrak, lindor, täcken mm. Efter det skurade jag boxen lite, tjusigt blev det! Ska ta någon dag i veckan nu när jag tar och skurar hela boxen! Sen kom Maria ut också, som jag saknat henne! Tyvärr så hann jag inte träffa Ninni och Lisen men det gör jag imorgon! I alla fall så städade Maria och jag lite i sadelkammaren, jag bytte hylla/fack till ett annat så nu har jag rensat lite också, tagit hem lite saker som jag inte använder och som bara tar plats, men jag blev nöjd!
 
Supermysig pysslardag verkligen, såklart tog jag stallet i snigelfart som jag brukar göra, hehe.. Var i stallet totalt i 8 h idag, men åå vad jag älskart! Sen när vi var klara i sadelkammaren så gick jag till Dusty gosade en stund i hagen, så mysigt! Sen gick vi på en promenix. Efter det så gick vi in i stallet för en liten makeover på manen, panluggen, öronen, kronranden, svansen och hovskägget, nu är hon nystylad och tjusig! Så härligt att vara hemma igen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0