I WILL NEVER LET YOU DOWN

Tjabba tjena!
Idag har det varit en väldigt bra och varm dag! Jag tog sovmorgon, en stund efter att jag hade vaknat så styde bilen mot Hööks och sedan stallet! Vi shoppade en gelpad och lite smågodis till Dusty, sen när jag kom till stallet började jag med att linda upp massor med benlindor samtidigt som jag snackade med Maria, det var så fruktansvärt varmt. Hann att kolla lite på Maria när hon tränade sen gick jag till mitt hjärta som stog inne och väntade på mig! Vi borstade, kliade och tog på alla saker, idag klädde vi i en vit outfit till träningen. Hon var verkligen såå fin idag, det är såå kul att rida när hon är såhär!! Jag hann inte rida fram så länge men hon var fin ändå! Sen när jag började rida för Lollo så kortade jag upp henne direkt i gången om man säger, det blir sån skillnad när jag håller i henne och inte släpper fram henne så hon blir lång, så som jag gjort så länge, nu när jag håller kvar istället så blir det såklart jobbigare men ack så mycket finare hon blir!
 
Hon var verkligen jättefin i skritten och traven idag, vi gjorde några skänkelvikningar, vi måste få lite bättre flyt och att hon ska lyssna bättre för skänkeln och att jag inte släpper henne. Sen i galoppen så går hon emot vänsterskänkeln i vänster varv så då fick jag vara på henne lite extra och då lyssnade hon sen och blev superfin! I högergaloppen var hon sååå fin alltså, hon var så rund och lyssnade för skänkeln, jag höll kvar, hon var kanonfin! Sen när jag travar av henne är hon så mjuk i traven, verkligen vilar på steget! Jag är så himla himla glad att jag har min fina prinsessa ♥
Hittade massor med bilder från en hoppträning 2012!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0