LOVERS ON THE SUN

Hallihallå!
Idag började jag dagen med en sovmorgon igen, jag vänder helt på dygnet nu verkligen,lägger mig supersent och går upp sent, inge vidare Amanda.. Men det är ju sommarlov! I alla fall så åkte jag till stallet efter lunch och red en sväng på mitt hjärta med Maria och Folke som sällskap, så mysigt! Vi skrittade ut en sväng och sen så red vi på banan en sväng. Jag joggade henne mest i alla gångarter lite lugnare men jag ville ha henne kvick i benen och för skänkeln, hon blev superfin i slutet! Jag har inte gjort så mycket mer idag. När mamma och jag kom hem från stallet så skulle hon hämta pappa, då fixade jag iordning lite kvällsmat med frallor, te, tända ljus och massa gott + mys! Egentligen skulle jag behöva dammsuga mitt rum och fixa, men äsch! Det fixar sig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0