MAKE TODAY AMAZING

Jag vet verkligen inte hur jag ska börja mina inlägg, börjar alltid lika tråkigt varje gång, haha! Men hallå på er, hoppas läget är bra! Idag åkte vi ut till stallet en snabbis på förmiddagen med sällskap av Frida, vi såg på vädret att det skulle börja åska under dagen så vi åkte och tog in hästarna under dagen en stund, dom stog vid grindarna så dom ville komma in en stund, skönt för dom! Så vi tog in alla hästarna, mös med Dusty en kortis samt fyllde på vatten och allt sånt, sen åkte vi hem igen käka lite lunch.
 
Sen satte jag mig med min mobil för att radera en massa bilder som jag har i överflöd, haha! Jag tror jag hade ungefär 1300 när jag började sen när jag var klar hade jag strax under 800, mer utrymme på mobilen, yeey! Sen åkte vi ut till stallet igen när åskan och regnet regnat förbi. Vi tog ut alla och sen gick vi in i ridhuset och sprang lite med våran hund Leja, sååå kul men shit vilken dålig kondis jag har, hooh, haha! Men kul var det! Efter det så mockade vi alla boxarna, vattnade, bytte vatten och la in nytt hö. Sen tog vi in Dusty för att borsta och klia massor, såå mysigt! Bästaste tjejen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0