A SKY FULL OF STARS

Hallå på er!
Hoppas läget är bra! Idag red jag och Dusty ett pass på banan,jag var så himla laddad att rida så jag hade verkligen bestämt mig för att rida riktigt ordentligt och slutresultatet blev väldigt bra, hon kändes sååå fin! I skritten blev hon jättefin och man kände hur hon jobbade med ryggen, så härlig känsla! Sen i traven var hon kanonfin verkligen, hon hade mycket mer energi och tog i mer, suuperfin var hon! Galoppen kunde jag ha ridit mer så att hon skulle bli rundare, stundtals vart hon riktigt fin, korta bitar annars så fick jag inte ihop henne så mycket men hon var sååå fin idag, så himla kul! 
 

Kommentarer
Postat av: Moa A

Kul med pass som går bra!

Svar: Jaa, så himla kul!
Amanda

2014-06-08 @ 14:32:54
URL: http://moaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0