I LOVE THIS LIFE

Tjaa!
Hoppas läget är bra med er! Jag är såå himla trött alltså,ska gå och lägga mig nu nästan tror jag, förstå vad skönt, åå! I onsdags gick Dusty och jag en lång promenad ute på vägen där vi inte har gått så jättemycket nu under det senaste halvåret eftersom hon var varit väldigt spänd där, vi har inte velat bråka med henne liksom utan istället väntat lite tills typ nu när hon är lite mer igång och hon går som aldrig förr alltså, hon knatar på som bare den! Öronen är spikae framåt och hon vill verkligen framåt alltså, det är så fantastiskt kul att se den lyckan som glänser i ögonen på henne, nu är det hennes tur! Igår red jag, vad jag älskar den här ponnyn alltså, hon är helt fantastisk verkligen! Hon är helt otroligt rolig att rida verkligen, det är helt sjukt vad jag har saknat den här "Dusty-känslan" när jag ridit, dom här stunderna är allt känns så fruktansvärt bra.
 
Hon tycker arbete är så himla kul och man märker verkligen det, gjorde mycket skänkelvikningar och red mycket innanför fyrkanten för att bara driva på henne och få ett sug i munnen, hon kändes superfin! Känsligheten som hon har är också helt otrolig, den har jag också saknat, det räcker att driva med sätet, dutta till lite med skänkeln och sånna småsaker för att hon ska förflytta sig, det är sånna här stunder som man verkligen inser vad sånna små saker kan göra gott för en! 
Några dagar innan hon blev friskförklarad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0