RATHER BE

Tjabba på er!
Hoppas ni mår bra! Jag har verkligen inte haft tid för att blogga den senaste veckan och helgen,mina dagar har sett ut iprincip skola, komma hem och plugga, stallet, komma hem och plugga, sova.. Så har det varit i 2 veckor i rad nu, är väldigt trött och sliten men jag kämpar på! Dusty är helt otrolig, hon var så fantastiskt fin när vi tömkörde henne för Erika i måndags, hon var sååå fantastiskt fin!! Och jag har börjat trava för första gången!!!!! Jag vet inte om jag har skrivit det haha, men jag gör det igen i sånna fall! För en vecka sedan började jag trava för första gången barbacka, hon var helt otrolig, jag sa till mamma ''Nu börjar jag gråta'', Känslan är helt obeskrivlig! När vi tömkörde i måndags var hon så fantastiskt fin, helt otroligt kul var det också! Jag red henne även i torsdags, sååå fin!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0