REALLY DON'T CARE

Hallå på er!
Dagarna går i ett, det är så skönt med höstlov, så välbehövligt!Idag började dagen att jag handlade med alla pensionärer på morgonen, det var jag och dem, typ. I alla fall så kom Ninni och Lisen över en sväng på en fika, såå mysigt! Sen skjutsade mamma mig till mitt favoritställe, Dusty såklart! Jag började med att ge dem lunchhö och medan så mockade jag och fixade stallet! Därefter tog jag in mitt hjärta och gjorde iordning henne för ett markarbertpass på ridbanan, hon är den finaste verkligen, mitt hjärta! Hon kommer galopperandes när jag ropar och när vi står och borstar ska hon alltid vara nära, min finaste Dusty ♥♥ Markarbetspasset gick helt okej, jag kom inte alls till ridning tyvärr, jag kom liksom inte ner i sadeln kändes det som, men vi tar nya tag, hon var riktigt fin stundtals!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0