STÄDA - DUSTY - MAGGIO

Hejsan Svejsan!
Idag tog jag en sovmorgon igen haha, vaknade av att Maria nästan panikringde och frågade om jag ville hänga med på Veronica Maggio som hade konsert ikväll, självklart ville jag det! Det var en tjej som skulle sälja in biljett och den blidde min (!!!) Guud, jag är såå starstrucked, gaah, hon är såå bra och det var så himla himla kul!! Idag har jag städat mitt rum också så det är skinande rent nu och sen åkte jag till mitt hjärta, min finaste tjej! Vi tog en promenix idag och hon skötte sig prima verkligen, fina prinsessan ♥ Denna dag har varit helt fantastisk! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Jonsson

Bästa du!!♥

Svar: Bästa du! <3
Amanda

2014-10-28 @ 22:01:58
URL: http://lisajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0