COOL KIDS

Hallå på er! Hoppas läget är bra!
Idag har skolan bjössat på ett fyspass, så jag är halvt slut nu alltså, haha. Efter att jag slutade skolan så åkte mamma och jag till min prinsessa för att skritta ut en sväng! Vi fixade stallet lite snabbt idag för det var träningar på Jeanna Högberg för klubben, vi hade planerat att åka och kolla så vi gjorde stallet innan. Dusty var sådär extra glad idag, öronen var spikade framåt hela tiden verklgien, hon tyckte det var toppen att rida ut en sväng, gosan ♥ Hon var hur fin som helst när jag jobbade henne, jättemjuk och fin! Jag flyttade henne lite över vägen, det var superenkelt! I traven var hon också jättemjuk och fin, verkligen framme för skänkeln, hon lyssnade kanonbra! Jag är jättenöjd med dagen idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0