EAST OF EDEN

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag haft!Den började på Wittvång som funktionär där jag spenderade min förmiddag och lunch, det är  jättekul att få träffa så många kompisar och grattis till allihopa som blev placerade eller red en jättebra ritt! Efter funktionärs-förmiddagen så åkte jag hem där mina kusiner var, min bästavän och kusin ska åka till Spanien som aupair i ett halv år så jag kommer inte träffa henne på jättelänge.. Men jag är verkligen så glad för hennes skull och jag ska försöka hälsa på! Vi åkte en sväng till min prinsessa också för att ta en promenad, hon skötte sig hur bra som helst, så duktig! När vi kom hem ifrån stallet så käkade vi kvällsmat och spelade kort samt så cyklade vi en sväng, supermysigt! Men nu måste jag sova för imorgon åker jag till stallet på förmiddagen och rider!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0