OCEANS

Heej på er! Hoppas eran dag har varit bra, min har varit såå bra!
Den började på det absolut bästa sättet, i stallet hos min fina prinsessa ♥ Jag var i stallet kvart över sju idag så det blev ett tidigt morgonpass idag, men åå vad kul det var och det gick jättebra, så jag är hur nöjd som helst! Jag joggade henne mest i alla gångarter och idag försökte jag tvinga mig själv att rida i högervarvet och ta igenom det, jag är nöjd med mig själv idag! Dusty var jättefin verkligen, jag hade henne låg hela tiden, gjorde mycket skänkelvikningar i båda varven i skritt och trav som förövrigt var väldigt fina och lätta! I galoppen jobbade jag henne i något varv och sen ställde jag mig upp i lätt sits och rullade på i galopp, hon var jättefin! Jag gjorde lite tempoväxlingar i galoppen och hon lyssnade hur bra som helst, jag är verkligen jättenöjd! Hon var så fin, mitt hjärta ♥
När jag var klar i stallet åkte jag till skolan och hade Svenska och Matte, sen åkte jag hem igen och bara slappade, åt B&J, målade naglarna och kollade på TV, nu ska jag försöka gå och lägga mig, ha det så bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0