The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Heej på er! Hoppas ni mår bra!
Jag har haft en jättebra vecka tillsammans med Dusty, hon känns så fin i ridningen! det enda som ligger på minus just nu är att vi inte har något passande dressyrsadel så vi dressyrar i hoppsadeln just nu men det går kanon det med! Red en jättejättebra träning för Helene i tisdags, i onsdags red jag ut en sväng, skritta och travade lite, hon var verkligen såå fin! I torsdags vilade hon eftersom jag var på handledarkurs för att få börja övningsköra, spännande. Sen i fredags red jag markarbete på banan innan skolan, hon var jättejättefin! Så kul!! Nu fortsätter vi att rida på nästa vecka också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0