YOU CALL ME OUT UP ON THE WATHER

Hallojsan på er!
Idag har det varit en väldigt bra dag som började i skolan och slutade i stallet, jag red ett pass på banan med Dusty idag, lite markarbete. Det gick sååå bra! Hon var verkligen med mig och lyssnade väldigt bra, fina fina tjejen! Jag red mycket skänkelvikningar, lite öppnor/slutor och så i skitten, jättemjuk och fin. Samma sak var det i traven också, mycket skänkelvikningar och förändringar, jättemjuk och fin! Tog fram lite bommar också som vi travade över några gånger som inte var några som helst problem, hon travade över dom jättebra! I galoppen var hon också superfin, vi hittade en fin rytm och gjorde mycket tempoväxlingar som gick kanon! Jag kan inget annat än att vara kanonnöjd, imorgon är det träning igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0