UNDERBARA LOV

Tjabba!
Dagarna går i ett nu verkligen och snart är lovet slut, åå.Det här lovet har verkligen varit välbehövligt och har varit så grymt bra! Men än är det inte slut så nu tar vi vara på de sista dagarna! Dusty och jag red ett joggingpass i rudhuset, jag la fram lite bommar som vi travade över men samtidigt som jag red var det några som skulle hoppa så få kände jag att nä, det blir så svårt att rida och jag skulle vara väldigt mycket ivägen så jag joggade henne lite idag bara men vi fortsätter med den joggingen imorgon! Jag skrittade av henne ute på vägen och det var så soligt och fint så jag var tvungen att knäppa några fina kort på min prinsessa!
 
Pappa och jag mös till det med en smarrig middag igårkväll också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0