ALL OF THE STARS

Hej på er! Hur är läget?
Jag har just nu suttit och och pluggat i 1,5 h så nu ska jag hoppa in i duschen och gå och lägga mig, åå vad underbart! Jag och Dusty red ut en sväng idag, hon är sååå himla pigg! Hjärtat, hon taktar och ser spöken lite här och var, busan! Imorgon däremot så är det full rulle, Dusty får en välförtjänt vila, jag och mamma ska handla inför P&J:en på lördag och sedan ska vi åka till Dusty såklart och sen ska vi på clinic där Maria faktiskt ska rida, såå kul! Ska bli jättelärorikt och kul! 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Gud vilken vacker ponny du har! ♥_♥

Svar: Åå, tack så jättejättemycket! vad glad jag blir!! :D <3
Amanda

2015-04-11 @ 07:30:49
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0