SUMMER 14

Sommaren är fullbokad för min del, jag inleder den med sommarjobb på dagis i tre veckor. Är inne på min andra vecka nu och jag måste säga att barnen är ju bara så himla rara! Veckan efter sommarjobbarveckorna är klara så åker mi familia y mis primos till västkusten, jag längtar såå dit alltså, älskar verkligen att vara där med alla superhärliga människor, speciellt att vara med min bästa kusin! Sen i slutet av sommaren så ska vi åka till Gotland, är lite tveksam till att åka med dock, jag tror jag har skrivit det innan att jag är har en stor fobi för stora fartyg och djupa vatten och sen att vara ifrån Dusty är ingen hitt heller, men att vara med familjen är urmysigt!
Vad ska ni göra i sommar?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0