21.18 är klockan och jag är inte trött ^^

hahha nej jag är inte trött alls x)
jooo lite men igår var det ju kräftskiva men innan jag berättar det så ska jag nerätta lite när jag red igår :D
red lillan igår och hon var rädd för allt -.- men det gick bra iaf :') <3
aen var det ju kräftskiva :D jag och frida va ju som vanligt :P vi gjorde allt möjligt men sen idag så vaknade jag klockan 11 och sen satt jag fast vid tv:n tills halv 1 x] hahaha så åt frukost då sen koma mamma och pappa hem efter en lång dag men gustav på fotbollscup :) åt mat vid halv tre satte mig vid datan åkte till lillis klockan fyra :DD sen så var vi framme jag började mocka sen kom gittan och hjälpte till att ta in dom , gjorde i ordning lills och sen var jag klar hade gramanen på henne , så fin :') <3
älskar dej gmn , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0