ridningen hela veckan ...

MÅNDAG : skola -.- sen karlsdal !
red ju stjärna ! hoppade , det var kul , har inte så mkt att berätta men hon var duktig ! ^^

TISDAG :
skola -.- sen så frågade mamma och jag kunde ta hennes lektion ist för henne för hon hade ont i halsen :/ och det gjorde jag ! :D tog Cindy ! :DDD
såå fin hon är , gick superbra !

ONSDAG : skola -.- sen så efter ett tag så åkte jag till Lillan <3 red henne , oc när mamma ringer så skulle jag ju ta upp mobilen ur ficken , och vem är den smartaste då och tappar mobilen i snön -.- hahhaha xD
så den blev lite blöt men den funkar ! ^^

TORSDAG :
skoa -.- men idag var det slöjd , och jag gör ett schabral til Lillan , på ena sidan så står det Amanda Hellman , och på andra så är det ett ur klipp hjärta ! :D schabraket har färjen ROSA! :D
Sen så kom Emma och hämtade mig , och så red vi ! :D
Hon var så duktig idag ! red som i en åtta och gjorde halt från galopp och lite sånt :) <3

Så ser schabraket ut från ena sidan ! :D














Lillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0