vi vann ! :D

idag hade vi en sån kallad chilldag ^^ först hade vi högläsning , sen engelska , rast sen var det bingo . :D
jag vann en gång (a)
men iaf , sen var det lunch och efter lunchen var det Handbolls 6:an :D
det var skitkul ! :D
och VI VANN ! :D
tjejer och tjejer spelade och samma med killarna , så det var skönt ^^
men iaf , i min klass , alla tjejer vi vanna alla matcherna  :D (a)
och samma för killarna , så vi vann :D
först ville jag inte vara med , (jag är förkyld) fast jag var med och det var grymt ! :D
Sen efter skola n så gick jag och en kompis gick till Parkhallen , och löpte godis tills imorrn , för då ska vi ha filmdag ! :D vi ska kolla på film och äta godis (y)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0