vilken färg skulle du ha valt ?

om just du skulle ha köpt ett scapa sports schabrak vilken färg skulle du ha valt då ? 
som exempel :



Det går ju inte ! jag vill ju ha Röda tretorn och grönt scapa schabrak , Men det blir ju inte snyggt !
om man någon gång skulle köpa scapa så skulle nog jag köpa ett marinblått ! Det tycker jag är stilrent och snyggt ! Det passar ju till dom röda tretornen ! :D



Svarta tretorn passar ju till allt ! Men jag vill ju inte ha svarta tretorn :/
Men nästan alla Scapa schabrak är snygga ! :D



vilken färg hade du valt av dom färgerna på bilden ?







Kommentarer
Postat av: Maja

jag hade valt rött, svart/grått, mörkblått eller brunt tror jag...;)

Typ alla är ju snygga!:D

2010-12-11 @ 11:12:56
URL: http://otroligahast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0