love is all you have ,

Nu har jag kommit hem från stallet, när jag kom till stallet så hämtade jag snuttan direkt och ställde henne på gången och började borsta henne !
Myste lite med älskling också,
När jag var klar så gick jag in i ridhuset, jag ville vara på fältet då det var så himla varmt i ridhuset men då var ridskolan där och då kunde inte jag rida där :/
Men jag red i ridhuset och jag är nöjd !
Asså hon gjorde allt jag ville och så men det är det att hon är ganska pigg ! xD
och då blir hon lite springig men det sket jag i och red istället och då gick det bättre mot slutet.
hade ju beslutsångest var jag skulle göra idag men jag körde lite skänkelvikningar och det gick väl hyffsat, asså när jag gör det så vill jag gärna att någon tränare kollar så att jag gör rätt en jag tyckte att några blev riktigt bra ! :D
Sen så skrittade jag av henne och släppte ut henne i hagen :p



sen så mockade jag och fixade höet och sen så myste jag med stallkatten Gurra ! :D


Kommentarer
Postat av: Berta K

Kan inte du filma och ta kort på ridskolan du rider på och där du har Dusty?=)<3

2011-04-19 @ 19:35:59
URL: http://minponniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0